I Love Daily Tydraamwerk Vir Forex Trading , Het Jy


I Love Daily tydraamwerk vir Forex Trading, jy doen? Beginner handelaars wil altyd weet wat is die beste tyd vir kandelaar. Baie platforms ondersteun verskillende tydgleuwe van 1 minuut tot 1 maand. Selfs sommige van hulle platforms ondersteun tropiese tydraamwerke soos 10 minute of 2 uur. Ek het 'n artikel gepubliseer voor oor die kandelaar Strategie. jy moet my artikel deeglik deur te lees daaroor. In hierdie artikel gaan ek om meer verduidelik oor tyd waarvoor ek die meeste hou. My doel is om jou te oortuig om op te hou met behulp van tydraamwerke soos 1 minuut. 5 minute. en selfs 15 minute, want dit sou geëindig met niks anders as net verlies. Ek hou van die per dag tyd vir volgende belangrike redes 1. Dit neem 24 uur vir elk van die kandelaars te vorm. dis hoekom, elke kandelaar verteenwoordig die bewegings en gebeure van die afgelope 24 uur. Dit tel as 'n groot voordeel vir elke forex handelaar, want die gebeure en bewegings van die afgelope 24 uur kan 'n kragtige uitwerking op die bewegings van die volgende 24 uur kandelaar ten minste het. En dit is 'n groot kans om goeie posisies te neem en maak 'n paar dollars. Op dieselfde wyse, 'n 5 minute kandelaar is die voorstel die afgelope 5 minute bewegings. En niemand kan oordeel wat sal gebeur in die hele volgende 5 minute. Die patrone, ondersteuning en weerstand van die lyne en vlakke op die korter tydraamwerke is minder betroubaar. Daarom sal jou stop verlies baie maklik geaktiveer en jou sukses koers sal laer wees. As jy saam met die kort tyd rame wat jy hoef te meer geraas en valse movements. few jaar terug, 1 uur tyd was betroubaar en sterk genoeg is om handel te dryf in die gesig staar, maar nou 'n dag is dit nie betroubaar nie, net omdat Forex Trading mark is verander baie en die volume van die transaksies verhoog veel hoër. So 1 uur is nie betroubaar vir enige handelaar, wat jy kan verwag van die 5 minute of 15 minute kaarte? 2. Toe ek handel met die daaglikse grafiek, kan ek nie hoef te sit by die rekenaar vir die hele dag Sommige handelaars het om te sit op die rekenaar en staar by die prys kaarte paar uur sonder enige onderbreking elke dag. Hulle raak gefrustreerd en moeg, spesiaal wanneer handelaars nie in staat te spoor 'n bedryf opstel, of wanneer handelaars verloor na 'n paar uur van die monitering van die kaarte. Voor die rekenaar sit vir 'n paar uur elke dag kan baie fisiese probleme te veroorsaak. Na 'n paar keer as jy sal probleme van die nek, skouer en rug gebore pyn ervaar. Dit kan ook jou oog visie beïnvloed, en dit is ook moontlik dat jy hoofpyn te kon ervaar. Dan sal dit selfs moeiliker behoorlik te Forex Trading en 'n paar te maak dollar. Ek werk op Forex Trading vir 20 minute tot 'n halfuur net voor die daaglikse kers gaan sluit. elke Trader weet dat op baie platforms die daaglikse kandelaar gesluit 17:00 EST. Ek gewoonlik ongeveer 15 tot 30 minute op Forex Trading net daaglikse kaarte van verskillende munt pare en goud te gaan. As ek net kyk vir die vaste seine en ek ignoreer die armes, my daaglikse werk klaar baie vinnig. As ek 'n bedryf setups vind, ek plaasvind, stel die stop verlies en teiken. Dit is al. My daaglikse Forex werk gedoen net binne 15 tot 30 minute, en soms selfs vroeër. Die pare ek volg is follow in hierdie pos: EUR / USD, GBP / USD, GBP / CAD, USD / JPY, GBP / JPY, EUR / JPY, USD / CAD, AUD / USD, NZD / USD, AUD / CAD, EUR / GBP, GBP / AUD, GBP / CHF, EUR / AUD, USD / CHF, EUR / CAD, CHF / JPY, AUD / JPY, CAD / JPY en Gold. Ek kyk nie op ander pare, want die meeste van hulle het 'n soortgelyke beweging om een ​​of 'n paar van die bogenoemde pare, en die meeste van hulle is nie betroubaar nie. Ek dink goud en 19 pare is meer as genoeg, en daar is geen rede om ander pare te gaan. Dit sal nie van plan om dollars te maak vir jou. Gewoonlik Sommige mense dink dat forex is ook dieselfde as ander besighede, Jy het om harder te werk, As jy wil meer geld te maak. Maar dit is nie reg oor Forex Trading. harder werk en spandeer baie ure per dag op die rekenaar, beteken nie dat jy seker sal maak 'n paar meer geld en jy sal 'n groot sukses te hê. Dit kan ook veroorsaak dat jy geld verloor. Selfs wanneer jy ervaar en wys genoeg om die sterkste seine van enige 20 pare daaglikse kaarte te tel, hoekom sal jy meer tyd te spandeer op die rekenaar? Miskien sal ek na die weeklikse of selfs maandelikse tydraamwerke ná soms. Maar ek gaan nie vir die gebruik van die korter tydsbestek. Ek dink ons ​​doen forex vir die maak van 'n bietjie geld, het ons nie te doen Forex Trading ons self besig te maak. Dit moet behoorlik gebruik word om ons 'n paar wins te maak. Moenie vergeet om al my artikels noukeurig lees. Ek probeer is skryf dit in eenvoudige woorde, maar my artikels kan regtig maak 'n paar veranderinge in jou lewe, maak jou forex baie korter soveel as wat jy kan, en maak dit vir jou beter Wil jy duisende dollars Maak

Comments